|
Besibaigiant sunkmečiui, gerėja bendras šalių ekonominis klimatas, auga vartojimas ir pramonės gamybos apimtys, vystosi mokslas, technika ir technologijos. Augant prekybos ir eksporto tempams, didėjant konkurencijai, žmonijai siekiant išsaugoti ir tausoti gamtą, atsirado daug naujų skystų ir birių krovinių rūšių, ženkliai išsiplėtė nefasuotų žaliavų bei produktų gama, transportavimo geografija.
Dėl nuolatinės Pasaulinės skystų ir birių žaliavų, produktų kainų dinamikos, dėl atskirų valstybių įstatymų bei mokestinės politikos skirtumų, dėl specifinių rinkos poreikių, darbo kaštų bei energetinių resursų kainų skirtumų, dažnai birią, skystą žaliavą arba produktą tampa ekonomiškai tikslinga pervežti net ir kelis tūkstančius kilometrų. Krovinių pervežimai cisternomis yra specifinė pervežimų rūšis, o informacija apie ją yra plati, sudėtinga, nesukoncentruota bei nuolat kintanti, todėl neretai surasti autocisterną biriam arba skystam kroviniui pervežti, įmonėms tampa nemaža problema.
To pasekoje, paskutiniu metu Europos transporto rinkose juntamas išaugęs specifinio (specialiojo) transporto rūšies - autocisternų poreikis ir apimtys, kurie ateityje turėtų dar labiau augti.
|